Monday 30 October 2017

Miami heat handelsalternativ 2017


28 februari 2017 klockan 9 28:00 CST av Chris Crouse. Chris Bosh har missat över ett år av handling på grund av blodproppar och en källa berättar för Barry Jackson från Miami Herald att Bosh inte har försökt att återvända denna säsong Jackson tillägger att stor man skulle vilja spela i framtiden om hans hälsa tillåter honom att Bosh tog ställning till hans situation på måndagen under TNT s spelare Endast täckning via Ira Winderman från Sun Sentinel Min hälsa är bra Jag m känner mig bra, jobbar fortfarande och bara verkligen fortsätter att säga redo, sade Bosh. Bosh misslyckades med sin preseason fysiska med värmen och lagläkare trodde att hans tillstånd skulle vara karriärsändande Miami var avsett att gå vidare med sina framtida planer, vilket inte omfattade den stora mannen. Bosh upprätthöll dock hopp om att återvända Till laget vid någon tidpunkt och det orsakade en belastning i förhållandet mellan Bosh och franchisen. Källor berättar Winderman att värmen har försökt att nå ut till Bosh under de senaste dagarna, i hopp om att hitta någon mellanklass Den stora mannen har inte svarat på laget, enligt Winderman. Miami väntas begära ligan för en medicinsk uteslutning, vilket skulle ge Bosh lönen kvar på sin affär, men ta beloppet skyldig av sitt framtida lock. När laget avstår Honom en oberoende läkare kommer att bestämma Boshs förmåga att återvända till domstolen Bosh måste göra sig tillgänglig för denna utvärdering om han vill få sin återstående lön Jackson höra att sidorna förväntas börja denna process någon gång under mars månaden. väntar till efter den 1 mars kan Miami försäkra sig om att Bosh vann inte spela 25 matcher den här säsongen, ett märke som skulle tvinga sin lön tillbaka på sitt huvudblad. Med den stora mannen s lön från böckerna kunde Miami ha ungefär 38MM i hålrummet detta Sommar. Skulle värmen använda det här kapprummet på spelarna denna offseason och Bosh spelar 25 matcher för ett annat lag nästa säsong, skulle Boshs lön återvända till Miami cap. Franchisen skulle inte behöva kasta lön i det scenariot, per liga regler men det skulle sannolikt leda laget till att vara i lyxskatten. Bosh talade om hur hans liv har varit annorlunda eftersom han var sidelined med villkoret. Jag tycker att en av de intressanta sakerna som jag inte trodde var min mentala hälsa, Han sa Och det är något som idrottare vi måste ta hänsyn till eftersom vi är vana vid ett schema och vi är vana vid en viss typ av värld Och det är något jag verkligen måste jobba med för mitt välbefinnande. 26 februari 2017 kl 9 15:00 CST av Austin Kent. Utkastad rookie Rodney McGruder gör ett namn för sig själv som en scrappy, skadedjur av en spelare, skriver Ira Winderman av Sun-Sentinel Frammannen har spelat en betydande roll på ett värmelag som har gjort ingenting men överträffar förväntningar den här säsongen Han s alltid huvudet först, näsa först i allt, lagkamrat Wayne Ellington sa att han gör det svårt för killar när han frustrerar killar. Backup Center Willie Reed är dag till dag med fotled bursit och gjorde inte t reser med laget för Söndag s matchup med Mavs With Reed ut kommer värmen att vända sig till veteranen Udonis Haslem eller en out-of-position James Johnson för att hantera uppgifter vid fem, säger Winderman i en separat bit för Sun-Sentinel. Trade Rumours App. Hoops Rykten Egenskaper. Rumörer Av Team. dziennika egzotyczny pieci medycyny centrum medyczne zdrowie Denver. HoopsRumors Info. Get de hetaste NBA nyheterna och rykten innan någon annan Följ oss på Twitter för att hålla dig uppdaterad. Hämta handeln för Shabazz Napier. Brian Windhorst ESPN Senior Writer . NBA-författare sedan 2010.Covered Cleveland Cavs i sju år. Författare till två böcker. Miami Heat gjorde en erfaren ung vakt och nöjd fri agent-till-vara LeBron James i ett drag genom att flytta upp till utkast Connecticut s Shabazz Napier på torsdag natt s NBA draft. The Heat handlade sin första rundan plocka, nr 26 totalt och två andra omgångar plockar till Charlotte Hornets att flytta upp två fläckar för att ta Napier med det 24: e valet. James berömde Napier efter att han ledde Connecticut till en sekund NCAA-titel under de senaste fyra åren men han rådde inte med värmen om urvalet. Men James tankar om Napier var kända i organisationen och värmen spenderade flera dagar att undersöka möjligheter att handla upp för att förvärva honom. Napier sa att han hoppades hans Ankomst skulle hjälpa övertala James att återvända till Miami. Jag skulle hoppas det, sa Napier att han är en av världens bästa spelare. Om jag går dit hjälper han honom att komma tillbaka, det betyder bara att vi är ett komplett team. Efter säsongen krävde James att värmen skulle uppgradera till Varje position före nästa säsong. James tog på Twitter på torsdagskvällen efter att Napier utarbetades. Min favoritspelare i utkastet till Napier. Jag vet att LeBron tweeted något i NCAA-turneringen om honom, sade Heat president Pat Riley efter utkastet Varför inte Om LeBron och jag har samma smak i talang, så var det Men han ringde mig inte i telefon, eller han gjorde inte Jag gör en uppfattning om det. Napier, som kan spela både vaktpunkter och är en effektiv skytt, fyller mögel av spelare. Riley föredrar att han spelade fyra år på college. Han har i genomsnitt 18 poäng och sköt 41 procent från 3-punktsintervall under hans högsäsong. Han är en mycket konkurrenskraftig person och jag tror att konkurrensen utan ett stort ego också Riley sa om Napier Han sa vinnare Han är begåvad och han är skicklig Du behöver bara se honom spela spelet och du kan se den konkurrenskraftiga nivån vi alla gillar . Flyttet kan påverka framtiden för Heat-startpunktsvakten Mario Chalmers som kommer att bli en obegränsad fri agent nästa vecka. Napier sa att han är ivrig efter att bevisa sig i NBA. Nej, chippet lämnar aldrig min axel. Det kommer aldrig att lämna min axel. Napier sa det är vad som gör mig vem jag är Och jag sa att jag inte skulle försvaga några andra poängvakter. Det är anledningen till varför de är här. Men jag sa bara det För det är jag som jag är, jag skulle inte vara Shabazz Napier om jag inte skulle ha sagt att jag tror det, och jag kommer att bevisa det. Vad jag alltid lärt mig var att vad du än ska lägga ut är vad du ska komma ut om jag inte lägger i arbetet kommer det inte att visa så det finns alltid ett chip på min axel för att bevisa för mig själv att jag m bäst, och för att göra det, måste jag jobba hårt. Värmeskyddade vakt PJ Hairston för Charlotte att slutföra bytet Miami gav också Hornets No 55 overall pick Semaj Christon i andra omgången torsdagen, en 2019 andra omgången plocka och kontanter överväganden. Information från Michael Wallace och Royce Young användes i denna rapport. Sponsored Headlines. Trade rykten börjar virvla runt Miami Heat. The Heat kan vara intresserad av roster flyttningar som skulle ytterligare bryta upp sina mästerskap lag från 2012 och 2013. Norris Cole, Chris Andersen, Luol Deng, Mario Chalmers, Josh McRoberts och Udonis Haslem har alla nämnts i handels rykten under de senaste dagarna och veckorna, och aktivitet runt ligan kan utlösa förändringar snart. Det är ingen hemlighet värmen är i marknaden för en kraftövergång d efter att ha förlorat Josh McRoberts till en säsongsslutande knäskada, men lagpresident Pat Riley kanske också letar efter att lägga till en vakt. Inget var nära före fredags s spel i Sacramento, men värmen har alternativ och med alla tecken verkar laget bestämt att förbättra sig för en playoff-push The Heat var sjunde i Eastern Conference i fredags s spel på Sleep Train Arena och det nya hoppet kom fram i omklädningsrummet och frontkontoret under denna femspelstrafik med snabb utveckling av centrum Hassan Whiteside. Whiteside, som hade tre dubbel-dubblar i fem matcher innan han spelade kungarna, har förvandlat Värmtsförsvaret och gav Riley och generalkorgaren Andy Elisburg mer flexibilitet för att uppgradera rutten. Handelsfristen är 19 februari, men handelssäsongen är redan Här och med många tvååriga kontrakt på böckerna kan Heat packa flera spelare i flerlagsaffärer. Handelspekulationer vid denna tidpunkt i säsongen är en verklighet för de flesta lag, men värmen avoi Höll mycket av det dramatiet under sina år med LeBron James. Välkommen till NBA, Värme tränare Erik Spoelstra sa När du kommer till den här månaden är rykten och historierna där ute vilda och 99 procent av dem är inte sant Så du kontrollerar vad du kan styra Det är en del av att vara mentalt hård. Vi pratar om det hela tiden Har det påverka ditt lönecheck Har det påverka dig att göra ditt jobb Nej, det betyder det så lätt Förmodligen inte. På torsdagen rapporterades det av Yahoo Sports att värmen nyligen erbjöd Cole, Andersen och McRoberts till Brooklyn Nät för Brook Lopez Den specifika affären materialiserades aldrig, men andra kommer sannolikt att föreslås av och till Heat s front office under de kommande dagarna och veckorna. I det minsta har Heat ett 2 6 miljoner undantag tillgängligt för att ersätta McRoberts. With Tre poängvakter på laget och rookie Shabazz Napier börjar nu, kan Heat förbereda sig för att flytta Cole, som är i det sista garanterade året av sitt kontrakt med endast ett kvalificerat erbjudande efter den här säsongen Cole är en elitomkrets försvarare och en två - time NBA-mästare, men hans trepunktsskytte har dämpat den här säsongen till 29 procent. Heat s nya långsam tempobrott fungerar bäst med konsekventa skyttar. Kol är medveten om att värmen kanske handlar om honom, men han sa på Frida Y morgon att det inte är en distraktion. Innan jag hör något och ser skrivet på papperet, jag är medlem i laget jag är på nu, sa Cole att jag vill hjälpa mina lagkamrater och hjälpa oss att vinna, och det är allt jag koncentrerar mig på tills det är svart och Vit, jag tycker verkligen inte om det. Kol och värmen kunde inte komma överens om en nyckelfärdig kontraktstillägg i oktober, så han kommer att bli en begränsad friagent i sommar. Jag måste vara professionell, Cole sa att det inte skulle vara rättvist för mina lagkamrater om jag blir ett problem eller något, så jag är fortsatt professionell och spelar för att vinna Jag är vinnare, jag mästare. Kols osäkerhet kommer i en tid då värmen är Dwyane Wade missade sitt andra på varandra följande spel på fredagen efter att ha tvingat sin hamstring mot Lakers på tisdag. Spoelstra sa att Wade s nuvarande vänster hamstringskada inte är lika svår som en liknande skada som sidledde honom för sju matcher tidigare i säsongen. , Wade s frånvaro lägger svårigheter med rollen som Mario Chalmers, som nu börjar tillsammans med Napier. Chalmers började säsongen som en reserv men hade börjat vid punktvakt tills Wades skada Nu är Chalmers lagets invigning som börjar skjutvakt Men med några punktvakt ansvar också. Det har varit en anpassning, säger Chalmers Som teamvakt måste du kunna justera och fortfarande kunna spela och fortfarande vara aggressiv. Det är något vi måste få reda på när det gäller varje och Varje game. Related content. Sports Videos.

No comments:

Post a Comment